Obserwatorzy

piątek, 1 września 2017

Gościnna projektantka - Ania

Hej, hej!

 Pamiętacie poprzednią zwyciężczynie naszego wyzwania?
Nie?
To właśnie dziś Ją przypomnimy!

Ania wykonała bardzo ładne czekoladowniki w dość dużej ilości, jako podziękowanie dla nauczycieli za ich ciężką pracę.

I poprosiliśmy, by na łamach naszego bloga przedstawiła się wszystkim nieco dokładniej ☻

Ania jest niesamowicie skromną osobą, Jej radość, że może coś dla nas napisać była niesamowita!
Oto, co pisze sama o sobie:

Witam wszystkich,
jest mi niezmiernie miło gościć na blogu I like chellenges, bardzo dziękuje Gosi za zaproszenie. 
Nazywam się Ania, a w świecie scrapowym ukrywam się pod nazwą Kartkowe Love.
 Od lat zajmuję się szeroko pojętym rękodziełem, ale moją największą miłością, jak do tej pory jest papier i to, co można z niego wyczarować. W moim przypadku, na pierwszym miejscu, są to kartki na rożne okazje lub po prostu bez okazji robione do szuflady. 
Bardzo lubię tworzyć wg mapek lub konkretnych wytycznych, dlatego chętnie biorę udział w rożnych wyzwaniach, często nawet nie publikując prac. 
Raczej nie mam swojego własnego stylu ciągle jeszcze uczę się i poszukuję.
 Ale lubię digi, grafiki, tekturki, kwiaty , perełki i wszelakie przydasie, które zbieram nałogowo, zresztą nie tylko ja, ale i moja rodzina, a także znajomi, którzy dobrze mnie znają i wiedzą o mojej pasji  :) 
Specjalnie na okoliczność tego wpisu powstały dwie prace.
 Jako, że mamy sezon ślubny, to stworzyłam prostą karteczkę dla młodej pary, a druga praca to komplecik karteczka w pudełku. 
Inne moje prace można zobaczyć na moim blogu
http://kartkowelove.blogspot.com/ 
serdecznie zapraszam, 
Ania

I jeszcze dla lepszego poznania naszego gościa mamy kilka zdjęć, które tak naprawdę chyba najlepiej pokazują, co Ani w duszy gra.















Dziękujemy Ci, Aniu, że zechciałaś pokazać nam kawałek swojego twórczego świata i zapraszamy Cię, oczywiście, do udziału w kolejnych wyzwaniach!
Pozdrawiamy serdecznie.

Zespół,
I like challemges



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz